I samarbete med Outland har vi utvecklat en kundklubb som engagerar och bygger lojalitet. Här beskriver vi hur teknologi och kreativitet tillsammans resulterade i mätbara framgångar.

Mer än bara rabatter: Outlands kundklubb bygger gemenskap och lojalitet

”Outland vill skapa en gemenskap kring passionen för nördkultur. Med vår kundklubb erbjuder vi inte bara bra rabatter utan även personliga rekommendationer som verkligen ger värde för våra kunder. Resultaten visar att vi är på god väg att uppnå detta.”

Magnus Raae Hermansen, markedssjef i Outland

Så, hur skapar man en unik kundklubb?

Lösningen: En kombination av strategi, teknologi och kreativitet, designad för att leverera både personlig relevans och smidiga processer.

Outlands ton är lekfull, entusiastisk och perfekt anpassad för sina kunder.
Outlands ton är lekfull, entusiastisk och perfekt anpassad för sina kunder.

Resultaten talar för sig själva

Framtiden

Om Outland