Tillsammans med Nille nådde vi målen att rekrytera fler medlemmar till kundklubben, ökad lojalitet och nå högre omsättning i rekordfart.
Så lyfte vi Nilleklubben till nya höjder
Smart användning av kunddata
Nilleklubben är en av de viktigaste sakerna vi jobbar med i Nille, och vi har satt upp ett högt mål med att skapa Norges bästa kundklubb - för både Nille och kunden. Tillsammans med Oculos arbetar vi insiktsbaserat och analysdrivet för att nå det målet.
Ingrid Gulaker Motrøen, marknadschef på Nille
Personlig kommunikation fungerar
Värdet av data- och datadriven marknadsföring är extremt stort, det är här kampen om kunderna står i framtiden. Brons i MarTech-utmärkelserna säger oss att vi är på rätt väg och att det vi jobbar med ger resultat. Det är väldigt roligt och oerhört motiverande för fortsatt samarbete.
Ingrid Gulaker Motrøen, marknadschef på Nille